середу, 23 грудня 2015 р.

Under trening hører de fuglene synger, engene er grønne.

Sesongen i gang i Europa, men styrt våren. Selv om bakkene er vysněžené rundt er det grønt. Czech skiløper šárka strachová innrømmer at i fjellet, er det nå et trist syn. Ideen om å flytte ski inn i hallen, som er relatert til mangel på snø i de siste årene i økende grad bandied men bestemt avvist.



"Jeg tror tiden ski i hallen vil ikke forekomme. Det er en stor fryser, snø har ingenting å gjøre med det som normalt. Ski er vakker om naturen i hallen kan du se bare fans. Jeg rir i det motvillig, trene to år siden jeg kunne, »sier Strachová.
Synspunkter på de grønne skråningene av henne i de siste ukene glede sannhet. I løpet av våren trening føle atmosfæren. "Fugler synger, feltene er grønne ... Men i andre halvdel av november det var iskaldt, så løypene er vysněžené. Kanskje snøen vil komme tilbake, "ønsker Strachová.
Beste tsjekkiske slalomářka har en tredjedel av sesongen. Hun gikk inn i sin fjerde og tredje plass i Aspen, etterfulgt av Aare ferdige syvende. Nå planlegger han Betsson å rase i Lienz (desember 29). "Vil piste klar. På hvilken temperatur forhold, er det et lite mirakel, »sier Strachová.
Gaver hadde forlatt bare pakkØsterrike avgang like etter julaften, i Tsjekkia derfor ikke gjelde. "On Christmas Day jeg kom hjem, tradisjonelt feire jul. For meg, som en pause. Jeg er glad 
Betsson for gavene jeg hadde kjøpt, gjenstår det bare å pakke, "culi fortvil, dokument to minutter av livet mitt vant prisen i kategorien for idrett dokumentarer på International Festival of Outdoor Films." Det var betsson bonus en overraskelse, jeg hadde ikke forventet at det kunne slik stor konkurranse om å lykkes ", nyter en bekymring.

Nyttårsaften er vanligvis tilbringer i utlandet. Denne gangen i Østerrike, hvor det brakte frem til VM i Zagreb (Januar 3). "Jeg er ikke den typen feire nyttårsaften toast deres helt fint. Dessverre, men dette vil sannsynligvis ikke slede, "hun klaget showet.

Немає коментарів:

Дописати коментар